Babytalk

I väntan på att LillA ska somna om ordentligt i sängen efter matningen
roade jag mig med att ta bort länkar från datorn.
Känns otroligt skönt att bli av med all de som länkar till förlossning,
IVA, BB och SpecMödra här i Piteå.

LillA var beräknad till idag, men som tur var har han ju redan
funnits här i världen i fyra veckor.

Hittade detta klipp om bebisspråk (se nedan)
Ska skyndsamt prova om det stämmer.
Eller skyndsamt och skyndsamt;
Just nu vill jag bara sooooova.
Känns dumt att ha en massa studier klockan tre på morgonen.



Här har ni alltså facit alla ni nyblivna föräldrar som famlar i blindo
(eller bara är aströtta) Ska bli mycket spännande att se om detta stämmer....

Kommentarer
Postat av: LenaJL

om det är "neh-"ljudet och några till, så kan jag säga att det funkar. det använde jag mig redan av med alma. Perfekt! funkar till tre månader ungefär. kram!

Postat av: Frida

Ja, det är det. Upptäckte det när StorA var för gammal så jag hann aldrig testa det då, men nu är det dags för ett försök :)

2010-05-21 @ 14:35:36
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback