Romance is in the air?

Maken har roat sig med att föra över diverse minnen från videoband till datorn.
Bland annat från vår bröllopsdag
Har suttit och tittat, skrattat och gråtit när jag återupplevt minnena från
den stora dagen.

Vad kunde då vara bättre än att maken sedan överraskade med en gomiddag
med rött vin till maten uppslaget i våra Amor Vincit Omnia glas vi fick i bröllopsgåva?

Nästan så man kände sig lite romantisk.





Förutom att den där tre och ett halvt-åringen krälade under bordet och
vägrade äta någonting, vägrade att prata utan gjorde en massa
läten istället för att sedan avsluta med en teatralisk rusning till sitt rum
och storgråtande stänga dörren med orden "Jag vill vara i fred".

Är det det som kallas vardagsromantik måntro?








Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt rätt röstat hehe.

fin make du verkar ha! Och perfekt att tre och ett halvt-åringen vill vara ifred just en sådan kväll ;)

Postat av: LenaJL

Ååååh, sånna glas ville jag också så gärna köpa. Men jag tyckte att de var lite i dyraste laget... Och min man överraskar aldrig med romantisk middag... och vin dricker jag ju inte...



så...



du kan skatta dig lycklig! :)

/L

2010-05-02 @ 20:50:35
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Men så mysigt!! Härligt med vardagsromantik!! ;)

Kramen, Maria

2010-05-02 @ 21:22:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vill bara tacka för idag!! och han är romantisk din käre make!!

Kram!

2010-05-02 @ 22:24:57
Postat av: Bea

Vilken härlig dag! Så kul att "gamla Frida" är tillbaka nu, nu slipper du våndas mer! Kram

2010-05-02 @ 22:49:24
Postat av: Vicke

Mysigt med vardagsromantik , ville kika in för att säga grattis till tillökningen i familjen!

Kram

2010-05-02 @ 22:50:20
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh så rommantiskt! Kan ni verkligen behöva efter månader av bara liggande. Längtar oxså efter att få smaka på vin måste bara sluta med min medecin först. kram

2010-05-03 @ 11:07:59
URL: http://sh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback