Sol och tillväxt

LillA har varit på BVC kontroll idag.
Hela 3065 pannor väger han nu.
Vi är inte förvånade.
Han äter som en häst.
Fast välling istället för hö då.

Vi har också storhandlat på Willys.
Kändes väl sådär lagomt upphetsande.
Inte så det hade varit värt att fara dit på premiären i rullstol
som svärmor föreslog att jag skulle göra när det begav sig.

Vi har också hunnit med att sitta ute på altanen i solen.
Hela familjen. LillaA under en filt, men ändå.
Fatta hur skönt det var!
Jag kan svära på att jag säkert fått tre extra fräknar bara för det! :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad härligt!! Att sitta ute i solen å få fräknar. Skulle önska att jag slapp handla mat, det är nog en av dom tråkigaste sakerna jag måste göra...

Kramen, Maria

Postat av: mo

Åh, det är en liten parvel ju :) Vad skönt att sitta ute o få lite fräknar, man känner sig så mycket piggare då. Jag hoppas på att solen o värmen ska förgylla resten av veckan, ha en skön kväll, kramar

2010-05-04 @ 19:41:18
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Bea

Låter som en riktig kanondag!Vill storebror hjälpa till mycket med lillebror? Ingen svartsjuka? Kram

2010-05-04 @ 20:15:40
Postat av: Sara

vi var oxså på bvc idag, hon sa att ni varit där tidigqre. Ian vara nu över sin födelsevikt vägde 2880

2010-05-04 @ 21:24:11
URL: http://sh.blogg.se/
Postat av: Hem ljuva hem helena

Så härligt! Både att lillen växer och frodas och att sitta ute i vårsolen! Ha det gott. Kram.

2010-05-04 @ 21:58:28
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Frida

Maria: Handla är tråkigt, men städa är värre. Fast det är skönt att vara två vid storhandlingar måste jag säga...

MO: Japp.Han e inte stor. Jag hoppas också på solen i veckan :)

Bea: Storebror skulle vilja göra allt. Mata, ta upp, hålla men han får såklart bara göra det under övervakning än så länge. Ingen svartsjuka har visat sig än så länge i alla fall. SKÖNT!

Sara: Jag förstod ni skulle dit så jag berättade "vår" historia. Härligt att er knodd också växer!

Helena: Absolut en härlig dag och skönt att LillA växer!

2010-05-05 @ 04:19:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback