Sovrapport

LillA sov hela natten.
Fatta!
Heeela natten!

Det gjorde StorA också, fast i vår säng för ovanlighetens skull.
En storgråtande kille kom över vid ettiden.
Misstänkt växtvärk.
Minns än hur ont det gjorde.

Jag hoppas lillA har startat en trend, men att StorA:s var tillfällig.
Sover inte lika bra med honom i sängen nämligen....


Måste ner på stan och handla några grejer och jag har
egentligen inte ork.Tur att maken har ledigvecka.
Han jobbar ju bara mellan tolv och fyra idag.
Tänk så länge han jobbbat om det varit riktig arbetsvecka....


Ha en trevlig helg!


Frida

Kommentarer
Postat av: Cissi

Wow, det verkar ha smittat av sig för min lilleman sov också hela natten och sov längre på morgonen än han någonsin gjort!! =)



Man blir så sjukt glad efter en god natts sömn :)



Trevlig helg, kraaaaaaam!

Postat av: Sara

Åhh jag längtar till de händer här hemma, tycker ian gör en bakåttrend och förkortar sin sovtid på nätterna... i natt var jag verkligen ett lik, sviter från tjejfesten mån tro ;P

2010-05-31 @ 23:10:23
URL: http://sh.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback