Jag verkar haft fel.

Nej.
Jag har inte blivit modigare när det gäller nålstick.
Idag blev jag panikslagen igen.
Var på väg att gå därifrån, men sansade mig (eller så
var det Maken som såg till att jag gjorde det).
Tre födelsemärken borttagna och skickade på analys.
En stycke talgkörtelknöl avlägsnades också.
Det innebar således fyra bedövningssprutor
och ihopsydda sår med nål.
Får ågren bara jag tänker på det.

Det känns i kroppen att jag varit spänd.
Huvudvärk och ont i själva såren.

Ska därför göra tidig kväll tänkte jag.

Ha proppat i mig lite piller som borde v(ä)erka snart.


Natti, natti!/Frida





Kommentarer
Postat av: Nadia

Du, det är tufft att göra sånt som man egentligen inte törs. Bara som en liten påminnelse! ;) Kram!

Postat av: Fru Lejon

Starkt gjort! Vad bra att du gjorde det trots nålskräck. Ha en bra dag.

Kram!

2010-11-09 @ 06:35:16
Postat av: Cissi

Bra gjort!!! Duktiga du!!

2010-11-09 @ 06:53:06
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Malin B

Så duktig du har varit.

Bra att ta tag i saker man fasar för.

Hejja, hejja!

2010-11-09 @ 22:23:48
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback