Lust och o-lust

Det var en fin,fin dag igår.
Jättetrevliga människor, fina samtal, många skratt, lite musik
mat i magen och IKEA-shopping.
Jag fick med mig det jag hade tänkt, och som tur var så
verkade inte så många vara sugna på att besöka det
blåa varuhuset för vi kunde traska runt i behagligt
tempo utan att hamna i trängsel.
Utplockat var det inte heller.
Jag gillart.

Idag har jag feberkänningar.
Jag gillart inte!

Har också lite funderationer kring bloggens vara
eller icket vara. Får se hur jag ska göra...


Ha en fin dag!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tycker inte om att trängas med folk på ikea. Låter härligt att slippa det!! ;)

Om jag får va lite "ego" så tycker jag att du ska fortsätta blogga!!! Men det är ju jag, självklart ska det ju kännas bra från din sida oxå.

Kramen, Maria

Postat av: Nadia

VARA!

2010-11-03 @ 16:54:16
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Fru Lejon

Rent själviskt känner jag "nej,nej- inte sluta blogga" (jag bor ju så långt bort från dig, min vän), men känner du att du behöver en paus eller rent av att du ska lägga ned den så gör det som känns bäst för dig. Kraaaaam!

2010-11-04 @ 17:38:15
Postat av: Malin B

Dagarna kan verkligen gå upp och ner.

Hoppas att du piggar på dig och får så där roliga, trevliga dagar igen! =)

Jag har ju också varit en "bloggtvivlare", så pass att jag tryckte på "Ta bort knappen".

"Skyllde på" att jag inte gillade mitt gamla bloggnamn... Inspirationen och tiden till bloggandet går lite upp och ner... Men det gör det nog hos de flesta.

Hur som helst så är det ett sätt att umgås! =)

2010-11-04 @ 18:23:03
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback