Paranoid eller försiktig?

Jag fick sovmorgon idag till tjugo i åtta.
Fatta!
Tjugo i åtta!

Undrar om Maken tjuvgav LillA mat innan han drog på
jobbet i ottan?

Hur som helst är i alla fall mitt humör på topp!


Toppen är också att jag ska rymma idag.
Till IKEA!
Svärmor kommer hit och sköter barnen så
de lär ha en riktigt mysdag.

Hade hon inte kommit hit hade jag inte skrivit nåt
om att jag skulle iväg. Jag är nog lite paranoid,
eller så är jag bara försiktig.

Eller är det någon mer än jag som är nojig för
att skriva sådana saker av (obefogad?)
rädsla för att det ska bli inbrott?

Gäller inte bara bloggar i och för sig, utan
även tex Facebook och liknande medier.

Tankar kring detta?


Ses ikväll!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Bea

Skoj med en tripp till IKEA! Något särskilt på önskelistan? Ha en trevlig dag. Kram

2010-11-02 @ 11:30:25
Postat av: Bokmalen

Hoppas du fick en trevlig dag på Ikea!! Å, att träningsvärken inte ställde till det för mycket! ;)

Duktig du är!!! ;)

Kramen, Maria

Postat av: Maggan

Tjoho...jag lever - lever du? Jag har fått lära mig av min granne (undrar vem?) att man inte ska skriva var man håller hus! Detta i samband med att vi åkte till stugan och min käre make ville prova svartagrodtavlan som vi har utanför vår dörr (visserligen var detta IRL men snart så har vi ju inget sånt liv)! Jag hade som vanligt inte ägnat en tanke åt att det kunde vara riskfyllt men med goda grannar behöver man inte vara nojig:-) så det så! kraaaaaaam

2010-11-02 @ 22:36:02
Postat av: Frida

Bea: Japp. Lite grejer till LillA. Kommer förhoppningsvis snart på en blogg nära dig KRAM!

Maria: Jag har haft en toppendag, träningsvärken till trots. Hade så trevligt så jag glömde bort den... :) Kram!

Maggan: Jag lever! Jag lever! :) Tur du har så braig och uppmärksam granne. Tack för idag! KRAM!

2010-11-02 @ 22:59:35
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback