Stöd


Hittade denna på IKEA (stöddynan alltså). Undrar dock varför
de bara finns i tyg nu för tiden?
Med StorA fanns vita, uppblåsbara i plast (som jag inte hittar).

Nåja.

Vi har ju tvättmaskin.

För övrigt är det JAG (!) som sytt leksaken. Tror den kallades
för Dront. Detta skedde under mellanstadiet på syslöjden.

Det var på den tiden man inte fick välja vilken slöjd man skulle ha.

Än idag förstår jag inte hur jag tänkte när jag valde syslöjd på högstadiet.
Med min nålskräck.

Den enda jag producerade då var en duk. Som jag vävde.
Det måste dock ha varit en jäkligt fin duk eftersom jag lyckades
få en trea trots bristen på produktion.

För övrigt kliar det som bara den på benet, och
piller är ett bra alternativ än så länge mot det onda.

Nä.
Nu är det dags att sticka ;-) *fnissar för mig själv*

Kommentarer
Postat av: EVA

Hur söt dront som helst !



Och visst är det vansinne att dynorna till barnstolarna ska vara i tyg...man måste ju ha flera för de torkar ju inte så jäkla snabbt...



***



KRAAAM EVA

Postat av: Nadia

Jag har en sån där i plast! Tror det kan bli en bra grej när det är dags för Pebblan! :)

2010-11-09 @ 15:18:57
URL: http://nadiahill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback