Unik?


Jag misstänker att det säljs blockljus som aldrig förr.
Var och varannan verkar haka på "sätta-siffran-på-ljuset".
Kanske nåt jag ska låta sönerna göra nästa år?
En variant av barnleken liksom?

Nåja.
Ingen kan ju klandra oss som kör på detta, för det är ju rätt snyggt!

Själv hade jag så tur så mamma köpte fel färg på sina nummer så
jag fick av henne. Sweet!

En familjedag håller på att övergå till vardag.
Vi har huttrat oss igenom skyltsöndag, köpt ett paket till StorA,
hälsat på Tomten på torget, ätit gratistårta på apoteket och
fikat hos mina föräldrar.

Nu har Maken åkt på jobbet, StorA ser barnprogram på datorn
och LillA sover.

Soffan hägrar för mig en stund.

Känns skönt!


Ha en skön söndagkväll och första advent!


Frida

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack detsamma!

Jag tom skippar adventsljusstaken iår, körde också med siffror och blockljus förra året. =)

Ingen skyltsöndag för mig, här snöar och blåser det för fullt. Skönare sitta inne i värmen med ljus och varm glögg. Ha en underbar kväll och vecka!

Postat av: Malin B

Så mycket bra saker din mamma köper fel! ;)

Går det att få låna henne en stund? ;)

Jag har fått "skäll" från min dotter för att vi har en sådan FUL adventsljusstake.

Själv tycker jag att den är GRYMT charmig!

Så omodern det bara kan bli... Köpte den på loppis härom året och det är en hederlig julgris. ;)

2010-11-28 @ 22:51:45
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Jag fick fina änglar med siffror av Linda. :)



Jag saknar dig Frida!

Kraaam!

/L

2010-11-29 @ 15:12:58
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Haha ja jag har tänkt köra på samma, blockljus med siffor på. Tycker det är så snyggt!

2010-11-29 @ 16:12:46
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Frida

Karro: Förstår i och för sig att du skippar det om dina planer för december går i lås. ;-)

Ha en fin vecka du med vännen!

Malin B: Visst har jag tur!?!?! Du kan få låna, jag är inte knusslig :)Grisar är icket att förakta (gällande ljusstaken, blev nästan syftningsfel)

Lena: Så härligt med änglar.

Jag saknar dig också!!! Massor!Kram!

Sandra: Absolut är det det! Varför ska vi vara egna när vi kan vara som alla andra? :D:D :D

2010-11-30 @ 09:54:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback