En sån där helg, eller?

I helgen tänkte vi (läs:jag) så stort att vi skulle börja
fixa lite i LillA:s rum.
Det är nämligen oförskämt kalt där inne.

Vad vi gjort istället?

Ingenting.

Överhuvudtaget.

Nu är ju inte dagen över än, men med tanke på att Maken
har sovit sen elva (och jag till halv elva) så tror
jag det blir en sån där tråkigt innedag då jag känner mig
rastlös. Jag hatar sådana dagar....

Dessutom har jag huvudvärk och känner mig allmänt
småhängig. Undra om det där förkylningen som jag försökt
undvika är på väg?

Tur StorA bjuder på skratt i allafall.
Han ville se den där filmen med "Joddan" (Yoda).

Hihihi


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner precis igen känslan... Vissa helger vill man så mycket men så blir det ändå inget gjort. Jag hoppas ni har en mysig kväll och att StorA fick se Joddan ;-) Kram Anna

Postat av: Mamma

Måste kanske göra en utryckning till er också!

Vi gillar ju att hänga upp hyllor och fixa... :D

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2010-10-23 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback