Horoskopet för närmaste tiden

Om ni är skrockfulla så sluta läsa med en gång.
Jag hittade nämligen detta opublicerade inlägg
som jag inte ens mindes att jag gjort förrän jag såg det.

Det är skrivet den 21 april, alltså på kvällen någon timme innan
jag fick åka ambulans till sjukhuset.
På morgonen dagen efter plockades ju alltså LillA ut.
Mindes att jag tyckte det var hånfullt vid den tiden.
Jag var ju liksom så himla aktiv just då. NOT!






Horoskopet för perioden 22/4-5/5 i Amelia lyder som följer (för er som ser dåligt)

Varva ner!
Stjärnorna skvallrar om att det här är ingen
bra tid för fysiska och metala ansträngningar.
Din energi dalar och det är dags att köpa hem
bra böcker eller filmer och mysa ner dig i soffan.

Fokusera på: Avkoppling
Lyckokastet: Ett bestämt nej
Bäst vibrationer: På hemmaplan
Periodens puls: 2/5

Are u freaking kidding me.
Det förstör ju helt mina utsvävande planer för hela perioden ju.....



Ironi at it's finest!


Frida

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag anar att du läser horoskop som jag gör, tror på det jag vill. Den här veckan skulle jag INTE köpa lotter, det var bortkastat. Därför köpte jag en Trisslott i dag när jag handlade. ;)

Har inte skrapat den än, allt för spänningen.



StorA tackar jag så mycket för hälsningen!!! =)

Mera hund i dagens blogg hos mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback