Läkarbesöksresultat

Läkarbesöket gick bra.
Jag tror inte att det står "hypokondriker" i journalen i alla fall.
Tog blodprov för att kolla upp mina allergier ordentligt.
Har ju alltid vägrat då jag ju är så förtjust i att bli stucket...*harklar mig*

Fick dock inbokat ny tid framledes. Har nämligen en sån där äcklig
knöl på benet. Säkert en fettknöl eller nåt.
Det ska bort (efter sisådär 10 år).
Dessutom kollade jag upp lite födelsemärken.
Fyra av dem ska också bort och sedan kollas upp.
Är nog ingen fara på taket, men det är skönt det
blir gjort då jag ändå funderat över dem ett långt tag.

Detta innebär att jag på en timme skulle föräras med hela tio sprutor.
Grattis till mig (och till Maken som kommer få sönderkramad hand)!

Kan dock skryta med att jag bara hyperventilerade idag
när blodprovet togs. 

Jag är rätt stolt över mig själv minsann.*klappar mig själv på axeln*


Måste berätta om lite roliga grejer min StorA gjort, men nu är det
godnatt. Återkommer!

Kram,
Frida




Kommentarer
Postat av: Karolina

En bra kur är 2 g alvedon (om du inte tagit alvedon dagen innan). Det får alla våra patienter och sedan blir man lite trött och "lullig" av det. Perfekt tex inföt tandläkarbesök. =)



Vill du ha fler som håller handen så stöttar jag gärna, om jag är hemma förstås..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback