Märkesunge?

Kolla vad jag hittade i gömmorna efter StorA:s spädbarnstid.



Därmed är ju nu LillA värsta modemonstret!

För övrigt har StorA växt typ 7 cm över sommaren.
Inte konstigt att alla kläder helt plötsligt var för korta.
Så idag var det ett stadsbesök inplanerat.
Vi hade dessutom så tur att det var "köp 3 betalar för 2"
hela Lindex barnavdelning. Sweet!

Tänker dock inte visa några bilder.
För visst har det varit mycket kläder på sistonde?
Det kan ju bli en riktigt modeblogg vart det lider, och
då får jag ju så många läsare att det blir ohanterbart...
För att inte tala om så många kommentarer att jag inte
har tid att svara. Det kan ju bli kanske tio om jag har
riktig otur... ;-)

Lev och må- behåll mössan på!





Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jomen huvva vad kallt det blivit helt plötsligt!! Mössan behövs då ikväll...

Kramen, Maria

Postat av: Liza

Tack för idag! Kul att "latta" med dig och stora A!!

Kraaaaaaaaaam!

2010-10-20 @ 23:39:00
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback