En annorlunda önskelista

StorA fyller fyra år denna månad och har således av både mormor och farmor
ombetts skriva en önskelista. Det gjorde han gärna.
Ja, förutsatt att jag skulle skriva den exakt som han sa.
Här kommer den, komplett med illustrationer.

Inser att den (snart) fyraåring inte tänker som oss andra, och det är skönt!



Han vill dock att tomten skulle komma också på hans födelsedag.
Av honom ville han ha en Bamse som fanns på ICA.
Det får väl skrivas upp på julklappsönskelistan med andra ord.









Kommentarer
Postat av: Linda

Sötisen..... ;)

2010-09-08 @ 22:26:26
Postat av: Cissi

Haha, klockren lista!

Postat av: Bokmalen

Härligt!! Eller som min brorsdotter sa för nåt år sen inför hennes födelsedag till farfar (Mamma å pappa är skilda)... Jo, jag önskar mig en Hanna Montana-gitarr men den behöver du inte köpa för det kommer farmor att göra!! ;) Bortskämda lilla skrutta!! För hon hade ju sååå rätt!! ;)

Kramen, Maria

2010-09-09 @ 10:20:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback