Liten är stor

Min älskade lilla, stora son har fyllt fyra år igår.
Jag har ingen aning om var tiden tagit vägen.
Denna kille som vuxit upp till en självständigt
charmtroll är ännu ett år äldre.
Jösses!

Idag var det kalas för honom.
Oj vad han gillade att få paket!
Han fick dessutom nästan allt på
önskelistan. Inte dåligt!

Just nu sitter han och Maken och bygger
Lego Starwars bland annat.


Det vankas pizza här hemma om en stund.

Tänkte dock bjuda på lite virituellt fika så här
på Kalasdagen.








Sen frågade jag ju också om ni vad ni trodde tårtan skulle se ut som.
Malin B gjorde tappra försök, men inget var rätt.

Det blev en sådan här:


Spidermaaaaaan!


Av oss fick han bland annat biljetter till uppträdandet med Superhjältarna
SupersnällaSilverSara och StålHenrik som kommer till stan nästa helg.
Jag fick förklara att de skulle komma till Piteå och att de skulle
sjunga bland annat.

Igår när han berättade om detta för farmor hör jag honom säga:
"Jo du vet Farmor jag fick biljetter och ska träffa SupersnällaSara och StålHenrík.
De kommer hit till vår planet"

Barnperspektiv när det är som bäst!

Nu ska vi fortsätta njuta av denna soliga söndag.

Kram på er!


Frida





bloglovin






Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Underbart!! ;)

Stort Grattis till stora sonen!! ;) Kommer så väl ihåg mina brorsbarn i den åldern... Helt superdupermysig ålder.

Pizza å gofika låter inte helt fel i mina öron...

Kramen, Maria

Postat av: Cissi

Wow vilken tårta!!!!! =) =) =)

2010-09-26 @ 17:06:18
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tack för det goda fikat här i blogghemmet! =)

Smaskens! Tårtan var toppen. (Trots att mina gissningar var helt tokiga.)

2010-09-27 @ 07:50:53
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Fru Lejon

Fyra år! Tyckte att han nyss föddes... Jättefin tårta. Spidermaaaaan är alltid populär bland barn. Fast det är ju ingen Clark Kent :-)....

2010-09-27 @ 09:53:03
Postat av: Linda Ö

Världens sötaste 4 åring..... TACK för besöket i dag!

2010-09-27 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback