Livets ring?




I present av Maken och barnen önskade jag, och fick, en ring.
Den sitter nu tillsammans med vigselringen på mitt vänstra ringfinger.
Jag väljer att kalla den för "livets ring".
I den har jag nämligen låtit gravera in pojkarnas namn och födelsedatum.
Då jag inte vågar tatuera mig kändes detta som en passande
hyllning och kärleksförklaring till mina fina småpojkar.

Dessutom fick jag en datamus också, men den var tråkigare att ta kort
på så ni slipper se den, okej?

LillA döptes idag- en stor dag!
Det blir med andra ord en lugn kväll för vi är ganska trötta efter dagens trevligheter.


Frida

Kommentarer
Postat av: SvBG

Det är en sann ära att få vara er "familjepräst". Tack för en trevlig dopfest! :-D



(Fin ring förresten!)

Postat av: Frida

SvBG: Du är sannerligen vår Familjepräst! Det är vi som ska tacka för allt, så nu gör jag det: TAAAACK!

2010-09-05 @ 21:58:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback