Skenet bedrar!

Dagens tråkiga:
Min mage som dött. Ger lite flashback till förr,
men som tur var är det ju bara någonting tillfälligt.

Dagens mystiska:
När jag återvänder till bilen efter att ha låst upp dörren,
och burit in diverse dagissaker så möts jag i bilen av inte mindre än TVÅ
storgråtande söner. Varför är lite oklart, men enligt StorA så började LillA
"bara gråta av sig själv" när han skulle sjunga Bä Bä för honom.

Jag känner mig aningens skeptisk till denna förklaring...


Dagens mest oväntade:
Då min mage bestämt sig för att lägga av idag så påkallade
detta en (snabb)tripp till Apoteket.

På vägen in möter jag en äldre dam i röd kappa.
Det är separata in-och-utgångar så hon trycker
på dörröppningsknappen som verkar strula.
Precis när jag viker runt hörnet hör jag den
på ytan väna damen väsa fram  "Dörrjävel"



Totally made my day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske måste komma till mig på en myskväll?! Jo, det måste du nog...

2010-09-02 @ 20:29:29
Postat av: Lenajl

Ja, det var ju jag som skrev det då...

2010-09-02 @ 20:30:10
Postat av: Frida

LenaJL: Och jag som trodde jag fick ett oanständigt förslag från en anonym beudrare/beundrarinna ;-) Absolut, det skulle vara skoj. Om inte annat tar jag barnen och kommer förbi över dagen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback