Håller sig på mattan!

StorA har sjuk mycket lego. SJUKT MYCKET!
Maken började redan innan jul prata om en legomatta,
men jag tyckte nog då att backen vi hade funkade bra.

Efter att ha trampat på min ettusende mikroskopiskt liten, men ack så smärtframkallande,
legobit började jag hålla med om att en matta skulle vara bra.

Efter lite googlande hittade jag en tjej i Antnäs som syr dylika (bland annat).





Valmöjligheterna i tyg var stora, men jag ville prompt ha en i jeanstyg.
Ida, som driver företaget, fixade detta för bara en Selma Lagerlöf extra i slutpriset.

Eftersom jag är supernöjd med denna tänkte jag göra lite gratisreklam för
Stora M och Lilla H som företaget heter utan att hon vet om det.

Jag kan föreställa mig att det finns fler föräldrar därute som är trött på att få
legobitar under fötterna nämligen så det är dessutom ett bra presenttips tänker jag mig.


Surfa in och kolla
hemsidan vetja!

Kanske flyttar den in i ett hus nära dig snart? ;-)

Jag erkänner att sista meningen var mest för att ha en ursäkt att visa
legohuset som jag byggt.




Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jag flyttar in direkt!! Ett hus i min smak!! Kram

2011-04-28 @ 10:24:46
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Men så smart :) En sån måste man ju ha sen :) Perfekt!

Postat av: Cissi

Men snyggt!!! Vill ha d huset :)



Kul att se dig med ju!!! Blir alltid lika glad att få träffa dig :):)



Ha en grymt bra valborgs :)



Kraaaaam

2011-04-28 @ 21:36:13
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Frida

Mamma: Välkommen! Vi måste bara uppfinna en "Tjilivippenspik" först... KRAM!

Mii: Absolut!

Cissi: Den är toppen, och toppensnygg! Kram!

2011-04-29 @ 10:13:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad roligt, min bror hade exakt en sådan när vi var små, väldigt praktiskt!



Jennie

2011-05-01 @ 00:19:33
URL: http://livetmedmelker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback