Lurar mig själv!

När jag var så ond och elak tydlig här för ett tag sen så
var ni väldigt förstående. Bara en av er gjorde slut med mig
på Bloglovin'. När jag kikade in på min sida för någon dag sedan
så insåg jag att jag hade fått två nya prenumeranter! Sweet!

Sen kollade jag närmare och insåg att en av dem var jag själv...

My precious har ju en sån där "app" som jag laddade ner samma
dag som "den nyaste" dök upp ;-)

På sätt och vis blev det ju dubbel glädje väljer jag att se det som.
Först blev jag glad för att jag kan hålla kolla på min favvobloggar
via mobilen på ett enkelt sätt, och sen för att jag fick en ny prenumerant.

Always look on the bright side of life liksom ;-)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback