En dag full av roligheter (hoppas jag)



Det är dags för roligheter idag!
Medan jag slaviskt följer rojalistiska bröllopet och kändisarna där, ska jag också
förbereda för LillA:s uppskjutna kalas. Det bästa är attt jag har BESTÄLLT tårta,
eftersom mina konditorskills som ni såg förra veckan, är aningens bristfälliga. ;-)

Klockan åtta slås dock TV:n på. Kanalen är 4:an och jag uppmanar dig att göra
detsamma. Då ska jag  spana efter en annan kändis, nämligen min
lillasyster.
Jag var ju med för att heja live, men hela utflykten till huvudstaden blev ju
någonting av ett fiasko då jag missade hela skiten.

På tal om att LillA har blivit hela ett år.
Borde han inte ha blivit lite klokare med åren?

Det känns spontant som han har missförstått det här med "gåstol".











Ha en fin fredag nu!

Frida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg du också bröllopet? Tyckte hennes klänning var fin men de var inte så kärleksfulla mot varandra? Inte en enda kärleksfull blick såvitt jag kunde se (jämförde med vickan och daniel, där osade kärleken genom rutan)



Vilken pampig musik det var i kyrkan, jag fick gåshud. Som en disneyfilm!

Postat av: Malin B

Han är ju supersmart och har VERLIGEN förstått det här med att bra karl reder sig själv då det gäller gåstol. Bara till att fixa en själv.



Nu har jag kollat in din syrra också och jag håller med Perelli. =)



Hoppas att kalaset blev till belåtenhet.



Jag kollade bara in bröllopet via nyheterna och tyckte att bruden var jätte fin men precis om Jenny här ovan så undrar jag vart det kärleksfulla var...

2011-04-29 @ 23:13:36
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Det pussades ju i alla fall hela TVÅ gånger på balkongen. Med brittiska mått mätt känns det ju nästan som en orgie i känsloutbrott ;-)



Men inte går det att jämföra med det svenska bröllopet ifjol för det gick faktiskt in i hjärteroten att se de två :)

2011-04-30 @ 00:13:57
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anna A

Hahaha, så underbart bra. Det var fantastiskt fint att få träffa er, det blev jag glad av! Och så fin Emma var idag, hejaheja!

2011-04-30 @ 00:16:13
URL: http://annalundstrom.blogspot.com
Postat av: Linnea

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 00:29:30
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Nellie

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-10 @ 19:38:59
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback