Jag har...

...dansat och lett i helgen.

Eller rättare sagt hängt med fina människor och lyssnat
på bra musik då ryggen inte tillåter något dansande överhuvdtaget.
Veronica Maggio lät bra. Såg henne gjorde jag inte över alla
människor framför mig som alla verkade vara över två meter.

Jag har en bekännelse om lördagen.
Jag blev nämligen kär i helgen och det var inte i Maken.
För att göra saken etter värre så kommer föremålet för
min nyfunna kärlek att försvinna med Arken
trots att en översvämmning inte är förestående.


Typiskt mig att jag upptäcker The Ark när det ska lägga ner...


För att ta allt i fel ordning så kan jag berätta att jag på
fredagen bodde med barnen på Föräldrarnas B&B.
Det var helt enkelt hur underbart som helst att få vara med
dem, äta god mat, sova gott i
Smultronstället och
bara vara en stund.

Allt som allt?

En mycket bra helg!


Vi hörs när vi hörs!

Frida


Kommentarer
Postat av: Anna

Det många år sedan jag dansade och log i Piteå senast, men många underbara minnen har jag från ovan nämnda festival i er fina stad :-) Maggio hade jag gärna velat både se och höra också! Tänk om de kanske skulle kunna dela upp publiken efter längd... eller i stället för åldersgräns ha längdgräns? Nej, nu spårade jag iväg ;-) Fortsätt krya på ryggen! Kram Anna

Postat av: Lenajl

Åh, jag hade så önskat att jag kunde ha, om inte dansat, så lett med dig!!



...men det ville sig verkligen inte den här gången...



Kram!!!

2011-08-02 @ 00:27:56
Postat av: Blomman

The Ark är helt underbara! har sett dom 5-6 år i rad nu :) Såg dom första gången på sammma scen/plats som dom spelade på i år. Vilken avrunding! :)

2011-08-03 @ 11:58:23
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Malin B

Önskar att jag också hade ett sådant fint Smultronställe att "ta in på". =)

2011-08-04 @ 22:52:36
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback