Segt som läder

Igår:

Jag: Nu gör de reklam för Linas Matkasse i tidningen också.
Maken (säger nåt obegripligt).
Jag: Det var hon som började, sen hängde de stora butikerna på.
Maken: Jaha. Jag trodde Linas Matkasse var Coops.
Jag: Nej. Jag vet inte om de har nån, men Linas är ett eget märke, och vi
har börjat kolla på ICA:s matkasse

Idag:

Maken läser tidningen före mig och ropar:
Frida?! Nu gör de reklam för Linas matkasse i tidningen också.
Jag (ber om tålamod): ..........


Tålamod har jag dock.

Vi har nämligen bröllopsdag idag. Hela tre år!
Här borde väl en bild vara på någonting i läder eftersom
det är vad vi firar, men ni får nåt mindre läderaktigt istället.

Bilden är ju från när vi var yngre och fräschare ,-)

Ikväll blir det middag och bio då syrran kommer hit och är med barnen.
Bridesmaids har jag lurat med honom på. Hehehehe!
Så med andra ord besitter han nog en del tålamod han med.


Frida

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina ni var på bilden! Ni ser som ny kära ut;) grattis oxså så klart men de har jag ju redan sagt på fejjan!

2011-08-16 @ 13:34:48
Postat av: Bokmalen

Gratulerar på bröllopsdagen!!!

Vilken fin bild på er! Å, samtalet ang matkassen känner jag igen. ;) Brukar kunna låta likadant här. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Fru Lejon

Grattis att du fick med honom på en tjejfilm och ett ännu större grattis till bröllopsdagen!

2011-08-16 @ 17:59:08
Postat av: Maria G.

Grattis på bröllopsdagen! <3

vi har börjat med ICAs matkasse i veckan och efter två dagar är jag mkt nöjd! Vi ska testa fyra veckor, men jag tror att det kommer att bli en fortsättning. :-)

2011-08-16 @ 20:39:40
Postat av: Soffan

Stort grattis till er!!! Jag kan tänka mig att det känns mer och mer speciellt för varje år som går. I alla fall så länge man lyckas komma ihåg de där dagarna... :-)

2011-08-16 @ 20:51:38
URL: http://ssomisaker.blogspot.com
Postat av: Frida

Sara: Tackar! Det var vi också (haha, det där lät fel)

Maria: Tackar! Misstänker att problemet är universiellt. Karlarna lyssnar inte när vi pratar helt enkelt... Kramen!

Fru Lejon: Tackar! Dessutom tyckte han att filmen var "riktigt bra"! Det var inte dåligt!

Maria G: Tackar! Kul få ett omdöme på kassen av nån man känner. Vi har inte bestämt hur vi ska göra än dock.

Soffan: Tackar! Förut firade vi alltid vår årsdag, men i år blev det inget speciellt firande av den så då tyckte jag vi skulle göra nåt nu istället. Det år jag inte känner vi ska uppmärksamma nån av dagarna alls som vi har problem... :-)

2011-08-17 @ 10:18:40
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas ni hade en underbar bio-kväll!! =)

Kraaaaaaaaaam

2011-08-17 @ 15:03:15
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Frida

Cissi: Tack! Det hade vi! Maken tyckte också att filmen var toppen!

2011-08-17 @ 21:42:18
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback