En annan annandag

Igår hade vi pyjamasdag!
Det är den bästa typen av dag som finns faktiskt.
Idag var dock lugnet över och StorA:s rum har sanerats.
Jag höll på att bli gaaaalen på stöket! Passade också på att
dammtorka och Maken fick dammsuga.

Nu ska jag " dö" i soffan tills det vankas middag för min kropp orkade
 egentligen inte det här. Själen är dock (passande nog) själaglad.

Ha en bra dag allihopa!



StorA har fått nya gardiner. Jag gillar att det var så många olika
färger, plus att den var varken för barnslig eller för vuxen.


Kommentarer
Postat av: Malin B

När barnen var små tyckte jag att juldagen var den bästa dagen på hela året. Allt julpirr var över, de hade massor att underhålla sig med, jag kunde bara värma rester till middagen, det var städat och jag vet inte allt... Nu för tiden, då är juldagen tydligen årets "största festardag"... Jag är dock evigt tacksam att jag har en son som uppför gott och att han alltid är på utsatt plats och utsatt tid när det är dags för hämtning.

Postat av: Läna

Men vem har strukit dem då?!



;)

2011-12-27 @ 00:01:22
URL: http://lillafavoriten.blogg.se/
Postat av: Frida

Malin: Får mammor och pappor skrota runt i pyjamas sen fast barnen blir i festartagen? För man kan väl hämta dem i det om man bara har jackan över och ev drar en kam genom håret? ;-)



Läna: Hon som inte får nämnas på bloggen såklart :D

2011-12-27 @ 12:50:09
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback