Juletid! Stilla ro och frid ( skulle inte tro det)

Jag inledde dagen med att försöka ta "julklappskort" på pojkarna. Det var sååååå lätt, och alla var sååååå harmoniska (ehum).

Maken har ont i halsen, LillA vaknade på fel sida efter tuppluren, och StorA är förbannad. Anledningen är att han var ute när granen sattes upp, och när det blev dags att pynta ville han leka med en kompis istället. Väl hemkommen deklarerade han att han " ångrat" sig och vilke pynta, men då var jag ju redan klar.

Själv har jag just laddat upp det enda bra kortet från morgonens begivenheter, bara för att få programmet att klaga på upplösningen.

Kort sagt:
Det enda som tindrar just nu i vårt hem är granen....


Kommentarer
Postat av: Jimmy U

Har ingen julgran som tindrar men däremot lugn och ro hemma =)

2011-12-05 @ 19:34:36
Postat av: Läna

I vårt hus har ingen tindrat idag!



Om det är nån tröst... :)

Postat av: Mamma/mormor

Om jag känner dig rätt så tindrar du ikapp med granens ljus!

Inte lätt alla dagar, åsså som grädde på moset en man som är förkyld! Stackars dig! :-)

Kraaaaaaaaam!

2011-12-05 @ 21:17:40
Postat av: Malin B

Du, det blir ingen RIKTIG jul om det inte "jultjuras" lite i december. ;)



Jotack, det är helt underbart att vara jämngammal med sonen. ;) Härlig kommentar säger jag bara!!!

2011-12-05 @ 22:35:22
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback