Survivalkit!

Efter nattens storm skulle man kanske behöva överlevnadsgrejer i många former.
Jag var säker på att taket skulle släppa där ett tag, och strömmen for alla
världens väg under ett par timmar i alla fall.

Överlevnad av ett annat slag tänkte Maken på när han planerade julklappen
till mig i år.




Hans julklapp till mig vad ett resekit så jag överlever den kommande
utlandsresan. Eller som han sa: "Det innehåller allt utom dagen-efter piller"....

Varje förpackning innehöll euro så jag har så jag klarar mig för hela resan.

Inte dåligt alls. Inte dåligt alls.

(Och ja! Jag tänker ta med mig alla grejerna på resan)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det var då en omtänksam make du har!

Men det där cigarett-paketet, är det lite som Magnus och Brasse då man skulle hitta en grej som ska bort???

Postat av: Frida

Njaeeeee...

Jag har en tendens att röka när jag partajar. Dock har jag inte gjort det de senaste gångerna så jag får se om jag lyckas hålla mig även när det vankas solsemester.

2011-12-27 @ 17:19:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anna A

Alltså det här var ju en genial julklapp!

2011-12-27 @ 21:15:04
URL: http://annalundstrom.blogspot.com
Postat av: Sara

Blev lite rädd när jag såg dexofen där o ev. Party! Men ser ny att det är överstryket ;) vart ska du?

2011-12-28 @ 00:38:36
Postat av: Frida

Anna: Men visst var det! Euron som följde med gjorde det inte direkt tråkigare :)



Sara: Du kan andas lugnt. Det var bara en symbol för alvedon :D Jag och en tjejkompis åker en vecka till Playa del Ingles på Gran Canaria.

2011-12-28 @ 09:44:11
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback