The ugly truth!

Maken jobbar, LillA somnade strax efter sju och StorA sover borta.

Det jag helst ville göra ikväll var att bara ligga på soffan och se film.

Däremot fanns det annat jag kände jag var tvungen att göra,
såsom ta hand om krigszonen tidigare känd som " tvättstugan".
Som tur var är jag ju en halvsmart människa så jag bar högarna
till vardagsrummet och förenade tråkig nytta med nöje.

Känsliga tittare (exempelvis min mamma och "Hon-som-inte-
får-nämnas-på-bloggen") varnas, och sådana som gillar sanningsenliga
bilder (exempelvis Läna) ombedes njuta.

För er som helt sonika inte bryr er tillönskas bara en trevlig kväll
(eller rättare sagt natt)

Sanningen innan insatsen:


Work in progress:



Sanningen efter arbetsinsatsen:

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Duktig kicka!!

2011-12-04 @ 00:10:29
Postat av: Bokmalen

Bra jobbat!! ;)

Kramen

Postat av: Mamma

Smart att förena nytta med nöje... och nu är det ju gjort!

Kraaaaaaaaaaaam

2011-12-04 @ 11:09:24
Postat av: Frida

Karolina: Tack!



Maria: Tack!



Mamma: Precis! Nu har vi börjat jobba upp nya högar! :D Kram!

2011-12-04 @ 23:05:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Läna

Älskade Frida.

Kunde du inte ha skippat efter-bilden?!



Jag hann ju bli så lycklig...



;)

/L

2011-12-05 @ 21:15:22
URL: http://lillafavoriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback