Det var värt ett försök...

Sonen har snöat in på Lego Star Wars.
Spelet har gått varm i X-boxen och har bara pausats
för att han ska visa vilka figurer han önskar sig.

Bestämde mig för att hitta en present till honom när
jag var i Stockholm, och hittade ett set med en massa
figurer plus ett skepp (som egentligen är onödigt).


Lukes landspeeder inkl StorA:s favorit Artto Ditto (R2D2)

Det positiva är att han inte längre pausar spelet och tvingar dit mig
för att titta på figurer. Det negativa är att nu springar han baki mig
hela tiden och vill att jag ska LEKA med dem istället....

Snacka om att min plan inte riktigt utföll på det sätt jag räknat med.

Å andra sidan har ju det där med att räkna aldrig varit min starka sida.


/Frida



Bilden hittad via googlesök

Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHA! Påstår du att du inte var aktiv på mattelektionerna? Hur kan det komma sig??



Hakuna Matata!!

Postat av: Frida

Karro: "...det är ord som är bra" :D :D :D

2011-02-18 @ 21:34:22
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback