Framtidsplaner

StorA hotade att flytta härom dagen.
Orsaken var att inte skulle få plättar till middag.

StorA (högt och hotfullt): Jag ska flytta om jag inte får plättar.
Jag: Ska du flytta?
StorA (fortsatt irriterad): Jag ska bo i ett hus med en 11:a på.
Jag (road): Okej
StorA (konstaterande) Om det redan bor någon där får jag väl leta vidare.




Förstår inte var han får allt ifrån, men det känns bra att han i allafall inte
tänker att han ska bo kvar hemma för all evighet.  ;D

En annan incident som utspelade sig igår har gjort att jag börjat fundera över om
hans framtida hus kan ligga beläget i Norge.

StorA och jag såg nämligen skidor igår, och när det var dags för final ville han
prompt heja på Norge. Detta gjorde han högt och ljudligt.
Sverige vann, vilket resulterade i en stooooooooorgråtande kille, och en mamma
som hade all möda i världen att inte gapskratta.

Hade dock inte mycket för mödan för det gick bara inte att hålla sig.
Då blev han ännu argare.

I'm a baaaad mommy!


Med dessa små anekdoter önskar jag er en trevlig helg!

Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hi, hi, ja dom är roliga dom små. Man undrar ju vart dom får sina idéer ifrån!!???

Önskar er en trevlig helg oxå!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma/mormor

Go´killen! Han är bara underbar. Ser fram emot att få låna honom om några helger... min blogg kommer att få ett lyft då!! :D

Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

2011-02-25 @ 10:13:30
Postat av: Cissi

Hahahahahahahahaha! Bäst!!



Trevlig helg! Kraaaam!

2011-02-25 @ 10:23:51
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: EVA

Hahaha! Sötisen...



Ha en härlig helg ni med !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-02-25 @ 11:38:19
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, en elva. Då har jag en busenkel lösning.

Min far vill sälja mitt barndomshem nu när han börjar bli "skraltigare". Han letar lägenhet säger han... Det ÄR nummer 11. Ska jag tipsa honom att StorA är väldigt intresserad? Jag tar ingen provision eller så. ;)

2011-02-25 @ 19:13:03
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, vilket minne du har! Stämmer absolut att den är från karnevalen! Den där låten minns jag dock inte, det var kul att du minns det. Melodin får du fylla i nästa gång vi stöter på varann ;)

2011-02-26 @ 18:51:16
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka söta anekdoter förresten :)

2011-02-26 @ 18:52:16
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Frida

Maria: Ja, alla dessa vuxenuttryck. Ibland blir jag lite rädd faktiskt... .)

Mamma: Har du riktigt tur får du material för flera veckor.

Eva: :D

Malin B: Jag frågade han om han skulle flytta till ett hus som har nummer elva. Han svarade att han inte riktigt vet. Han får se om han flyttar om två veckor sa han... Föreslår att ni lägger ut huset på hemnet för jag misstänker att han är rätt så ombytlig av sig! :)

Jenny: Du får påminna mig för jag kan melodin också! :)

2011-02-26 @ 20:47:39
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback