It Is what It Is

Förstår inte varför det klagas så mycket på att vi har en ny istid kallt.
Se bara till att någon i hushållet alltid är sjuk så kan
ni ju inte gå utanför dörren! Problem solved ;-)

Men jag är inte bitter!

Idag var dock ALLA i hushållet fortfarande friska så vi har varit på
Öppna förskolan och haft det lika trevligt som vanligt när vi kan vara där.



Blev erbjuden egentid ikväll av Maken så jag drar till grannstaden
och ska se på Balett (tror jag det var).

Och svaret är JA!
Jag gör vad som helst för att få egentid. Till och med ser på dans.
Håller på att längta ihjäl mig eftersom jag får tillsammanstid med en
av mina bästa vänner som jag inte sett sen förra året.

Jag gillar!


Frida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att få liten egentid! Det behövs ibland!! :)

Postat av: Malin B

Balleten värmer säkert. =)

Jag tycker också att det är LITE kallt men jag bylsar på mig och ger mig ut ändå. Mycket hellre kallt och frisk - om jag nu skulle tvingas välja.

2011-02-23 @ 19:52:35
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du hade det jätte trevligt med din "GIIIIRLFRIEND" ;)



KRAM

2011-02-23 @ 21:27:14
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback