Trötter

Trött i kropp och knopp.
Så kan jag väl sammanfatta de senaste dagarna.

Jag har varit till sjukgymnast.
Dåliga nyheten är att jag fortfarande har en inflammation i ryggen.
Goda är att jag ändå ska få träna. Fast försiktigt såklart.
Idag fick jag nytt träningsprogram som ska provas
till veckan. Får hoppas det går bra.

Kånkandet på LillA tar ut sin rätt på ryggen.
Småplock, barnvagnslastande och diskmaskinsutplockande likaså.

Men jag kämpar på. Känns skönt att kunna ta hand om barnen själv.
Känns skönt med vardag.
Känns extremt skönt med helg.
Det kan verka motsägelsefullt, men är det faktiskt inte.



Frida

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är då en kämpe du!!!



Trevlig helg, kraaaam! =)

Postat av: Bokmalen

Ta hand om dig ordentligt!! Tänk att du bara har en rygg så ta hand om den å tänk på HUR du lyfter i varje läge!!

Sagt i all välmening då jag vet hur det är med diskbråck å ischias-smärtor.

Trevlig helg!

Kramen, Maria

2011-01-14 @ 10:15:30
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback