Borlänge gav en hemsk syn.

Tisdag innebar SHOPPING.

Vi hade kollat väderprognoserna och regn var utlovat så
vi drog till  Kupolen i Borlänge, och för en gångs skull höll
meterologerna vad de lovat.



Här fanns det många affärer att strosa i kan jag lova.
Jag hittade bland annat tre tröjor vilket jag tyckte var toppen.

Vi åkte en stund före vårt sällskap så vi hann äntligen dricka
"riktigt kaffe" som jag uttryckte det.



StorA spanade efter kusinerna


LillA var exalterad över alla bilarna och gjorde Brumljud, samtidigt
som han bankade på rutorna.



Resesällskapet anslöt och efter att vi ätit lunch så delade vi på oss,
tjejer och killar. När vi väl sammanstrålade hade våra respektiva
Makar köpt sig LIKADANA skjortor.

Med stora blommor på. Som de hade uppknäppta lite för mycket.

Sista gången de två får gå och handla tillsammans om jag säger så….


Och nej.
Ni får inte se dem.
Då skulle ni aldrig vilja komma tillbaka hit igen.
Jag lovar. 


Kommentarer
Postat av: Lenajl

Men om man LOVAR att man kommer tillbaka OCH kommenterar varje gång?!



Ger du dig då?! :)



/L

2011-07-21 @ 09:16:50
Postat av: Ingela

Haha, jag får iaf bilden klar för mig även om man inte får se ngn bild :-)

2011-07-21 @ 09:20:01
Postat av: mariakoden

Haha...hade dom köpt likadana skjortor? Nästan lite gulligt faktiskt;)

2011-07-21 @ 09:43:29
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

Postat av: Jimmy U

Tur man sett bildbevis på annan plats, lät ju som dom tyckte dom var jättesköna och skulle ha dom ofta ;)

2011-07-21 @ 10:38:18
Postat av: Malin B

Jag tror inte riktigt att du har fattat galoppen, in med bild på grabbarna eller åtminstone deras fynd så återkommer vi ännu oftare och skriver ännu mera i kommentarsrutan. ;)



Förresten, riktiga vänner är sådana som gillar en som man är. =)

2011-07-21 @ 19:35:20
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Maria G.

Såg skjortorna på "fejjan", dom var ju jääääätte schnygga!

;-)

2011-07-23 @ 00:11:57
Postat av: Frida

LenaJL: Du har lovat, och jag har levererat. Nu väntar jag med spänning :)



Ingela: Var det lika hemskt som du föreställt dig?



Mariakoden: Chuck och Larry-varning kändes det som. :)



Bodypalace: Tack med nej tack. Välkommen åter!



Jimmy: Han har den oroväckande ofta...



MalinB: Aha! Ja, jag gjorde som ni ville...



MariaG: Ska jag köpa en till din karl?

2011-07-26 @ 15:14:53
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback