Party in my head



Trots att jag tyckte jag tog det väldigt lugn igår på årliga coctailpartyt
med fina Ladies så är det party i mitt huvud idag.
Dock av den sorten man tänker sig ett okänt antal trumpojkar som
stadigt håller takten...

Förresten, coctailparty och coctailparty.
Jag kallar det så trots att vi bara drack en var.
Tidigare år har vi haft med och bjudit varandra, men efter
att jag drog till med nån form av jättesöt jordgubbsvodka försvann
den traditionen. Konstigt, konstigt!


Ajja.
Nu fick jag trevlig besök i form av svärmor.

Tjingeling!


Frida



Kommentarer
Postat av: Malin B

Coctailparty, det lät fint det. ;)

Man är vad man äter säger ju Anna Skipper så parallellen är förstås att man är vad man dricker, eller?

Postat av: Cissi

Jaa, hoppas VERKLIGEN vi syns ute i vimlet så vi får ta en öl ihop =)



Kraaaaaaaaaaaaam

2011-07-28 @ 16:04:08
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback