Tällbergsutflykt och utforskande av Rättvik

Hej hopp!
Vi kör väl två inlägg idag så vi kommer tillbaka till realtid nån gång ;)
Dessutom kanske ni får se skjortorna i helgen om ni är snälla.


Torsdag gjorde vi en kortutflykt till Tällberg där de bland annat
hade en lite gårdsbutik med inredning.
De hade hur mycket fint som helst, men jag besinnade mig och
köpte bara ett bokmärke.



Vi fikade på Kaffestugan och njöt av en fantastisk utsikt.

Vi gjorde sedan Rättvik, vilket i ärlighetens namn inte tog så lång stund.
Sedan anslöt vi med de andra på stranden.



Jag och LillA hängde en del på ett grönområde bakom stranden då tanken på
 honom i en massa sand känns sisådär.

Dessutom passade jag på att gå hela vägen ut på Långbryggan på 628 m.
Det var faktiskt rätt så läckert måste jag säga!


Längst ut på bryggan, det är en bit till stranden...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser framemot skjortorna! ;)

2011-07-22 @ 13:27:33
Postat av: Malin B

Ja, vi ÄR snälla!!!



Jag blir så himla glad av att se en massa soliga bilder. =) I natt var det ljust här men av annan anledning. Om det inte fanns någon som helst fara med åska så skulle jag tycka att det var riktigt vackert, nu har jag lite svårt för att njuta av "skådespelet".

Postat av: Frida

Sara: :)

MalinB: Jag gillar inte heller åska så där är vi två....

2011-07-26 @ 15:11:50
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback