Total Blackout

Maken går omkring och blundar mest hela tiden.
Dessutom har jag för hans skull släckt alla lampor.
Jag tror han gärna hade velat att det var vinter just nu.
Tack och lov regnar det ju i alla fall så solen är ingen
faktor att ta hänsyn till i alla fall.

Den onda sidan i mig önskar dock att jag hade detta hemma
så jag kunde skrämma honom lite när han famlar sig fram.






Tyvärr har han ju också sett programmet så han skulle ju fatta att det var båg.


Nåja.
Roligare skulle vi ju får det i alla fall så här första semesterveckan.

Nämnde jag att LillA har feber och är jättegnällig?
Han och hans mors humör är således helt synkade.

Som jag sa till Maken:
Jag har PMS. Det är ingen ursäkt, men det är en förklaring.


Kommentarer
Postat av: Läna

Du och jag Frida.



Du och jag.

2011-06-21 @ 19:53:23
Postat av: Karolina

Hehe! Klockren video!! Ge han sån där ögonbindel man har när man sover dagtid...

2011-06-21 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback