Skithelg!

Inför helgen så var planen att jag och barnen skulle umgås svågern och
syskonbarnen ute på Nimby's lekland eftersom Maken jobbar.
Söndagens förmiddag skulle vi hälsa på min farmor som vi inte sett sen jul.

Nu blev det inte riktigt så.

LillA kräktes natten mot lördag, men hade feber så jag hoppades att det
bara var en febertopp.

När StorA följde efter vid tio insåg jag att så inte var fallet.

Maken ringdes hem från jobbet när jag själv åkte dit och sent igår
kväll insjuknade även han.


StorA grät mot kvällen eftersom han trodde han skulle dö om han somnade,
att han aldrig mer skulle vakna upp. Det tog ett tag innan han lugnade sig.

LillA har (tack och lov) bara kräkts en gång. Däremot har vi väl bytt ca 25 blöjor
igår. Han har fått såna utslag så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Stackars mina småkillar!

För mig och StorA verkar det värsta över, men det återstår att se hur dagen utvecklar sig.


Snacka om skithelg!

S.U.C.K!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva...inte kul alls...

Postat av: Lenajl

Till såriga, röda smårumpor är inotyol det absolut bästa!

Krya på er familjen L!

2011-03-06 @ 16:17:15
Postat av: Frida

Cissi: Nej. inte alls... :(

LenaJL: Svarat på FB.

2011-03-06 @ 17:46:36
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Kicki

Börja med att ta valfri mängd sprit i ett glas. Lägg ner en hel twister-glass (underlättar om du tinat i kylen först så det bara är att hälla i den). Rör om tills glassen är helt blandad med spriten. Fyll upp resten av glaset med sprite. Supergott! :)

Hoppas alla kryar på sig!

2011-03-06 @ 20:12:20
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har haft nästan lika eländigt, men här har bara Ebba insjuknat än, rätt rejält bör dock tilläggas utan att gå in för detaljerat på det... Krya på er! Kram Anna

2011-03-06 @ 20:55:38
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Malin B

Då skrattade du nog INTE till skämtet om bajsblöjan i kvällens avsnitt av Solsidan. Du har ju fått din dos med råge menar jag. =(

2011-03-06 @ 21:45:42
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: hannah

hej frida!

först och främst vill ja bara säga att du är en otroligt fin människa. varm och godhjärtad och oerhört stark! hoppas att ni kryar på er och att ni snart får en tid utan sjukdom. för det är ni helt klart värda!

vill säga tack också för en otroligt underhållande skildring av din/eran vardag.

stora As underbara kommentarer kan verkligen göra min dag.

det där om flyttning tex känns igen.

jag var gode arg när ja var liten. skrek ofta högt och länge :P

men iaf så var ja en gång så arg på min familj så ja var svart i ögonen. då skrek jag att jag skulle flytta tillbaka till indien. men efter ett tag så la ja till .. men ni ska följa med! mamma började gapskratta :P har blivit retad för den där händelsen ett antal gånger :)

så stora A vill säkert att ni ska flytta med honom. ;)



hoppas vi ses på torsdag!

kramar!

/kör hannah

2011-03-07 @ 12:19:36
URL: http://mizztina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback