Sommarkänslor

Maken läskade med utlandsresor och sommarsemesterresor igår.
Då får han ta att jag köper sommarskor.
Till barnen förstås.



Dessutom råkade de matcha, vilket jag inte såg först. Hittade dem
på "Din sko" för en hyfsad penning. Båda hade så bra dragkedjor,
vilket jag gillade skarpt. Det ska gå lätt att ta på!


Förutom det fick StorA jätteläckra Saijdermääään-solglasögon av sin
mormor och LillA en jacka av densamma.




Tack mamma momor!

Jag hoppas våra friska dagar håller i sig och det känns som även
detta kan bli en fin dag. Väntar kaffebesök av en kompis med dotter
så jag ska ta och avlsluta nu.

Ha en fin dag vänner!


Frida

Kommentarer
Postat av: Lenajl

2011-03-16 @ 07:04:58
Postat av: Lenajl

Snygga skor!! :)

Mamma-kaffe-stunder är mysigt!!! Det förgyller tillvaron!!

Är du med i nån mamma-grupp?!

vi är 6 mammor som träffas en gång i veckan och skämmer bort varandra med god lunch och efterrätt.

DET är så mysigt och energigivande!



Kram!!

2011-03-16 @ 07:07:33
Postat av: Frida

LenaJL: Jag är inte med i någon mammagrupp, men jag har fått erbjudanden. Jag har nöjt mig med att gå på öppna förskolan en gång i veckan, vilket jag tycker är toppenroligt! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback