Tidigt tecken?

Ett tecken på att man är vaken för tidigt måste vara att
man inte ens kan deklarera på nätet för att "Tjänsten är stängd".
Känns lagomt hånfullt...

LillA har, de senaste tre veckorna, vaknat mellan fem och sex
varje morgon som den skitunge han är.

Det menar jag bokstavligt.

Han vaknar för att han har bajjat i blöjan, och när han ändå är
uppe vill han ju ha mat, och då blir han trevlig och pigg.

Konstaterar i arla morgonstund att dagen är helt oplanerad.
Det ger utrymme för att göra nåt spontant, eller spontant inte
göra någonting alls. Känns toppen!


Jag och min skitunge!
(Tack syrran för kortet)


Tack för en fin vecka och många energistärkande hälsningar!

Ha en fin helg!

/Frida



Kommentarer
Postat av: Eva

Jaså en till som vaknar ofrivlligt tidigare an övriga mänskligheten... Här är det dock inget litet barn utan makens taskiga klocka som är anledningen.... Nåja, det e fredag och hotellövernattning med make i Göteborg e planerad denna helg så det känns bra!! Sonen sover hos kompis o mormor kommer som barnvakt :)



Hoppas du får en finfin fredag och även helg!!

Kram

2011-03-25 @ 07:44:53
Postat av: Frida

Eva: Där fick du ju ett presenttips till din Makes nästa födelsedag: En ny väckarklocka! :) Ha så roligt i Göteborg. Det lät himla trevligt! Njut av helgen! Kram!

Postat av: Mamma/mormor

Vilket jättefint kort på dig och mini-prinsen!

Kraaaaaaaaaaaam!

2011-03-25 @ 09:29:42
Postat av: ELIN

Jag vaknade klockan sju idag och blev totalchockad..

2011-03-25 @ 09:44:12
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Frida

Mamma: Ja. Det är syrran som tog det på kalaset hos O.

Elin: Välkommen hit!Har svarat hos dig!

2011-03-25 @ 10:25:27
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ja precis, jg har blivit utsatt för det blåta finget jag med .. -,-

2011-03-25 @ 11:57:02
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Anna A

Här har vi istället många uppvaknanden under natten, man blir helt snurrig. Hoppas ni får en fin helg! kramar

2011-03-25 @ 13:34:38
URL: http://annalundstrom.blogspot.com
Postat av: Malin B

Det är inte så många som tänker på att deklarera i den arla morgonstunden. ;) Jag är annars en sådan som är inne på www.skatteverket.se mest varje dag... På kontorstid alltså.

Tack snälla du för att du är likasinnad i din humor. Vet ju att mina barn läser min blogg i smyg och jag fick ju veta i går att det var minsann INGEN som tyckte det där om Andersson var kul mer än jag. För mig räcker det ju att roa mig själv i och för sig men det gör mig så himla glad när det finns likasinnade.

Superfin bild på dej och din son!!!

2011-03-25 @ 18:12:26
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Du vet väl om att morgonstund har guld i mun, Frida. Kram <3

2011-03-26 @ 15:49:23
Postat av: Frida

Anna A: Det är inte heller en så rolig fas, men den brukar ju gå över... Tack detsamma .)

Malin B: Antar att jag inte är som alla andra. Tänkte mest att då kanske man kommer in utan problem för jag har förstått att det varit ett hårt tryck på siten. Dina barn har bevisligen ingen humor (åtminstonde inte lika bra som vi har). Tur vi är två!

Birgitta: Jag har hört det. Fast jag tror att den som sa det ljög ;-)

2011-03-27 @ 15:46:35
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback