Maken är praktiskt romantisk

Att Maken inte är som alla andra har jag ofta konstaterat.
Det borde också vara uppenbart för er som hängt med ett tag.

Så kom Mors dag igår...

Maken kom in med handen bakom ryggen och visade stolt fram
sin present:



"Jag tänkte du klagar ju på att det är så jobbigt att dammsuga, så
då antog jag att det var utrustningen det var fel på" sa han glatt.

Jag blängde, vände på klacken och la in den i städskåpet.

Maken ler nöjt och går ut igen.

Han kommer in med handen bakom ryggen och överräcker ett paket.

"Jag tänkte du skulle kunna göra nåt i pauserna när du använder de
andra presenten" säger han glatt.



"Tack ska du ha! Visst sa du att du träffat syrran på stan va? " :-)

Kommentarer
Postat av: Lenajl

Haha!

Hejja maken!

Han VET att med trimmet är det mycket roligare, och framförallt LÄTTARE att dammsuga. :)



Kram!!



2011-05-30 @ 12:29:57
Postat av: Lenajl

Twinner, ska det stå.

Himla iphone... :)

2011-05-30 @ 12:30:47
Postat av: Frida

LenaJL: Don't hate on the Iphone ;-)

Fast problemet är inte utrusningen till dammsugaren, utan status på hon som ska utföra det hela...

Postat av: Maggan

P ska ha kred....han försöker och lyckas ju (om än han får lite hjälp ibland:-) kram

2011-05-30 @ 18:57:47
Postat av: Cissi

Menåhh!!! Hade ju varit skit-kul att träffa dig ute!!Typiskt!



Kraaaaam:)

2011-05-30 @ 19:40:41
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Frida

Maggan: Absolut! Sen säger han att han var på "jakt efter nåt annat, men det fanns inte" så då får han ju ännu fler pluspoäng. Han lyckades ju bra med boken iaf :D KRAM!



Cissi: Jaaaaaaaaaaaag veeeeeeeeeeeet! :D Kram!

2011-05-30 @ 21:49:27
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback