Oh no he didn't!

Jag, Maken, Svågern och Mamma sitter och pratar vid köksbordet.

Mamma berättar hur hon är rädd för att de ska få råttor på
stugan, och att det därför köpt en elektrisk grunka som
ska hålla dem borta i sådana fall.

Jag undrar försynt om det bara är vanliga råttor hon
är rädd för, eller om det också innefattar dammråttor.

Alla skrattar rått då min kära mors pedanteri är vida känt.

Jag undrar då om hon också är rädd för att få fladdermöss
i Öppna spisen (vilket har hänt på förra stugan).

Det är ingen fara för gamla fladdermöss, säger Maken
och tillägger; Svärmor har ju byxor på sig.



Det känns faktiskt som det var aningen lägre än den
tysta minuten han utlyste på
Pappas födelsedag....







Bild via googlesök


Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

Klockren! :-)

2011-05-02 @ 10:21:30
Postat av: Läna

Men, maken då!

Nu får han nästan skämmas...



2011-05-02 @ 10:39:59
Postat av: Cissi

Hahahaha, skämmes! Hahaha :)

Postat av: ♥ EVA ♥

Hahahaha...han är modig han !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-05-02 @ 12:51:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback