Omskakande upplevelse

I fredags inledde jag dagen med att slå ut min
frukostshake så att innehållet spreds över både
bord, stol, golv och mina  nytvättade jeans.

Jag fortsatta dagen med att få en skakad Lokaflaska att
spreja ut sitt innehåll över bilinredningen, och
mitt andra par jeans för dagen.

Igår glömde jag marinera köttet inför grillningen med
tjejkompisar med familjer.

Lösningen blev potatissallad och rostbiff.

Jag inledde middagen med att spraya ut innehållet
i en skakad Lokaflaska över bordet och mina jeans.
Jag avslutade den med att spilla potatissallad på, japp du
gissade det, mina jeans!

Kanske jag helt enkelt ska vara byxlös imorgon?



Jag har ju faktiskt några flaskor kvar att spilla ut...




Kommentarer
Postat av: Karolina

Tur att det bara var vatten! :) testa kortkort kjol kanske? Eller hotpants? Annars finns det regnbyxor, ta dom med gore tex! Hihi. Kraaaam

Postat av: Frida

Karolina: Kanske jag helt enkelt ska göra mig en egen onepiece av sopsäckar? ;-)

2011-05-08 @ 14:10:06
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback