En "sön" dag

Hela familjen har varit tröttisar idag. LillA har febern att skylla på, men vi andra har nog blivit bitna av latmasken.
Jag har inte ens orkat klä mig idag, så jag sitter i samma kläder jag sov i i natt.

Dagens höjdpunkt var fikat på eftermiddagen. Fina Läna som jag hyllade igår är nämligen en riktig bagerska ( hon har en blogg om det men jag vet inte hur man länkar från telefonen) och hon hade med lite godsaker till oss igår som vi smaskade på idag.

Nu fortsätter jag mitt söndagsliv- från soffan. Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Läna

Jag är glad att du gillade "buketten". :)

Länken till min blogg hittar ni här övanför, alla som vill titta in är varmt välkomna! :)



Kram finaste vän!

Postat av: Mamma

Här har slöats idag också! Tavelväggen är iaf påbörjad.. får bygga på allt eftersom det finns ramar att köpa suck

Var in på Lenas blogg, nu är jag fikasugen!!

Ha det gott Frida!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2011-11-20 @ 19:48:00
Postat av: Frida

Läna: Jag la in den i min länklista! :D



Mamma: Såg fin ut. Kikade in för en stund sen! Kram!

2011-11-20 @ 20:57:39
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback