Life is lika a box of chocolate...

Jag blev headhuntad i fredags.

Telefonen ringde när vi var på väg upp till Haparanda.
En kvinna från ett rekryteringsföretag hade sett min
CV på platsbanken och ville erbjuda mig jobb eftersom
jag hade så mycket erfarenhet inom området.

Hon hade också sett på kartan att Piteå låg nära Luleå,
där tilltänka arbetsplatsen låg.

Men jag tackade nej.

Antalet timmar var alldeles för få. Inte ens så det skulle täcka
kostnaden för pendling.

Framförallt nekade jag dock för att jag trivs så bra där jag är nu.

Men ändå!

Vilken egoboost att bli uppringd och erbjuden ett arbete
som man överhuvudtaget inte visste var sökbart.



Can hardly believe it!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Men du, vilken grej liksom!!! =)

Man flyger ju fram lite granna efter ett sådant samtal ändå.



Tänk om JAG flyger in med bästa Mamma Mu rösten rätt vad det är. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback