Ingen bra dag.

Jag är död!

Inatt har jag, som längst, fått sova en halvtimme i stöten.
LillA har haft det tufft och gråtit en massa.
Trots både alvedon och ibumetin höll sig tempen på 38 grader.
Stackars lilla killen!




StorA valde (jo, han fick välja) att åka till kompisarna på "dagis".
Känns bra att vet att han får lite stimulans idag.

Underredet krånglar för mig igen så jag har svårt att gå igen.

Allt som allt?

Förmodligen en skitdag.

Men det är bara att bita ihop. Det är ju inget som dödar liksom,
och båda smärta och sömnbrist har jag ju varit med om förr.


Gnället-over and out




Kommentarer
Postat av: Blomman

Hoppas det blir bättre snart, så både du och lillA får sova :) poppa lite popcorn eller köp torkat renkött så dricker hon mer ska du se. Det brukar hjälpa :) kram!

Postat av: Malin B

Men du, man FÅR gnälla lite!

Det brukar hur som helst "lätta på trycket" och bara det känns bättre iallafall.

Sedan hoppas jag förstås att ni snabbt mår finemang igen. Hela högen!

2011-10-19 @ 19:43:02
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Blomman: Det kanske har vänt. Fem timmars sömn fick jag sammanhängande inatt!



Malin: Tack Malin! Jag var tvungen. Höll på att förgåååååås!

2011-10-22 @ 09:54:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback