Upplyftande

De senaste två veckorna har jag inte varit in på någon
av våra två största "dagstidningars" hemsidor, helt
i enlighet med min
självförvållade bojkott.

Det har varit rätt skönt faktiskt!

(Dock har jag inga illusioner om att de märkt av mitt frånfälle nämnvärt)

Klockomställning var det inatt, vilket inte betyder ett
skvatt när man är småbarnsförälder. När LillA vaknade
klockan sju försökte jag påminna mig själv om att det
var sovmorgon då den tid som kroppen är inställd på i alla fall.
Det var dock en klen tröst och förmiddagen har känts ofantligt lång!


Shoppingturen i min ensamhet var rätt trevlig.
Bland annat köpte jag en BH som lyfter upp bröna
från knähöjd så att de "hälsar på solen".
Och vipps!
Idag visade sig solen!

Hej på dig säger vi!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med solsken! ;-) Jag hoppas att du har en fin söndag! Kram Anna

Postat av: Malin B

Härligt med solsken! =) Jag tycker att det känns som solen skiner på dig mest hela tiden tack vare din positiva inställning. Den är ett bra bagage.

2011-10-30 @ 15:55:18
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hängde faktiskt med på din bojkott :) Däremot gjode jag inget eget inlägg för att sprida det vidare... Men då tappade dom ju iaf två läsare :P

2011-10-30 @ 17:59:21
URL: http://jagochminlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Läna

Elsa vaknade strax efter fem, så njut av dina sovmorgnar... ;)

En sån där bh vill jag åxå ha.



Kraaam!!

2011-10-31 @ 06:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback