Att inte bara sälla sig till raden

Vid läggdags låg jag och StorA och mös.
Eftersom jag varit borta till ganska sent så pratade vi mycket.
Jag frågade om hela dagen och hans svarade.

Tydligen hade något barn fyllt år för de hade ätit glass
och sjungit för henne. Fast StorA hade inte det.
Han vågade inte. Han vill bara sjunga för mig sa han.

Jag (lockande): Men du? När det är Lucia sjunger du för mig då?
När ni har luciatåg med dagis.

StorA(rynkar pannan): Vad är luciatåg?

Jag: När ni är lucior, tomtar, stjärngossar eller pepparkaksgubbar.

StorA (exalterad):
Eller spiderman!


Kommentarer
Postat av: Bea

Tjusiga bilder! Trodde inte att han var blyg, men man kan ju vara det i olika situationer. Ha en fin dag! Kram

2011-09-14 @ 10:36:45
Postat av: Cissi

Hahaha :)

Postat av: Bokmalen

Hi,hi, skulle ju va en syn om han var spiderman i luciatåget. ;)

Riktigt fin ny layout!! Gillar skarpt!

Kramen, Maria

2011-09-14 @ 10:49:46
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: Mamma/mormor

Han är så mysigt killen!

Kraaaaaaaaaaam

2011-09-14 @ 16:02:48
Postat av: Frida

Bea:

Nej, jag tycker inte heller han brukar vara det, men det var väl nåt han kom på i stunden misstänker jag. Ha en fin dag du med! Kram!



Cissi:

;D



Maria: Tack för komplimangen om layouten. Jag känner mig nöjd! :D Får se om StorA får vara Spiderman på lucia eller om jag lyckas styra om det till Halloween... Kram!



Mamma: Jaaaa aaaa!

2011-09-14 @ 21:10:50
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ja, varför inte?! ;)

Santa Spindelman, Santa Spindelman osv. Det blir ju en hit vettja!

2011-09-14 @ 22:59:54
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback