Ett sätt att känna sig hemma fastän man är på besök

Förra veckan ringde min storasyster så där helt apropå.
Hon frågade hur många olika ställen jag arbetade på.
Jag svarade sanningsenligt "fyra" och lade till ett "hurså".
Svaret jag fick var att hon bara funderat.

På födelsedagen fick jag veta anledningen till frågan.

I present fick jag nämligen fyra identiska koppar,
och lika många théblandningar.

Detta så jag kunde ha en uppsättning på varje arbetsplats,
istället för att försöka hitta besökskoppar.

Så himla bra present!



När vi ändå är inne på fina presenter man som kan intas så fick jag av lillasyster
att hon ska bjuda ut mig ( och storasyster som också fyllt år) på middag.

Det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Postat av: linda Thelin

så fina koppar å vilken bra present. . . här hemma har vi 16års kalas på onsdag. min lilla gumsa 16!!!! fatta!!! hur gammal är jag egentligen?

2011-09-02 @ 09:22:32
Postat av: Syster Anna

Snacka om bra-iga syrror! =)

2011-09-02 @ 09:32:38
Postat av: Frida

Linda: De var superbra håller jag med om!

Och du? Man är bara så gammal som man känner sig. Kramen!



Syster Anna: De BÄSTA!

Postat av: Maggan

Oj så roligt att kika in och läsa din blogg igen...det var ett tag sen (har ju inte tid när vi är på stugan) hade glömt bort hur grymt bra, roligt och intressant det är att läsa din underfundiga härliga blogg:-)tusen tack för det! kraaaam

2011-09-02 @ 21:10:43
Postat av: Malin B

Perfekt ju! På hittig syster måste jag säga.

Skulle önska att jag också hade en egen syster men man kan ju inte få allt här i livet.

2011-09-02 @ 21:54:06
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Maggan: Äsch! Men jag har saknat dina kommentarer för de brukar få mig att må bra. Kramen!



MalinB: Mycket påhittigt! Jag kan vara din låtsassyster om du vill? I alla fall virituellt... :D

2011-09-02 @ 22:20:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback