Fredagstrött

Hallåj, hallåj!

Fredagskväll brukar vara myskvälll.
Idag känns det mer som "alla ska somna tidigt kväll" (förutom Maken
som ska ut och jobba).

LillA har hållit mig vaken större delen av natten då han verkar ha
plågats av mardrömmar, och eventuell har han en förkylning på gång.

Dessutom märks det på båda barnen att de varit på förskolan,
likväl somdet känns för mig att jag har jobbat. 

Förutom det har jag hunnit träna och fått behandling av sjukgymnasten,

Kontentan är att jag är helt slut.

Fatiskt är jag är så trött att jag inte ens orkar gå och ta kort på den nya
mörka chokladen jag köpt för att prova ikväll.

Ni får väl ta nya headerna och bakgrunden som kompensation för
det hela. Jag har gjort dem själv, men lillsyrran fixade in det hela
rent tekniskt vilket jag är väldigt tacksam för.


Ha en trevlig kväll och helg!


Frida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätte-fin header!!!!



Trevlig helg på dig!! Och vila på!!



Kraaaaam

Postat av: Frida

Tack Cissi!

2011-09-10 @ 22:51:44
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback