Going nuts

LillA är nu officiellt färdiginskolan.
Tre timmar blev det idag och det hade gått bra,
även om han hade varit lite ängslig idag vid några tillfällen.

Imorgon börjar det "på riktigt" förutsatt att ingen blir sjuk
(vilket känns högst trolig tänker hon luttrat).

Hade tänkt skriva nåt sentimentalt, men StorA stör mig hela tiden.
Han har bestämt sig för att äta upp den ömme faderns pistagenötter,
men lyckas såklart inte få upp dem själv så han springer hit i tid och otid.

Nya taktiken är att säga att "mamma den här vettu. Den hääär ser så god ut".

Så jag skalar, han äter, hämtar en ny och kommer tillbaka.

Kontentan?

Ingen som helst aning.

Men sentimental känner jag mig helt plötsligt inte.

LillA har somnat så jag ska passa på att sträcka ut mig på soffan.
Har städat hela jäklar huset, inklusive vaskat golven.
(ja det är sant mamma, plocka upp hakan från golvet) ;-)
Den rörelsen gillar inte min nacke kan jag säga.
Nej.
Faktiskt inte ett endaste dugg.

Oj.
Nu var det tydligen en nöt som såg "fantastiskt god ut".

Bästa att sluta.
Jag har ett par till att ta hand om...




Frida




Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt jobbat Frida! Du är ett riktigt rekorderligt fruntimmer!

Kraaaaaaaaaaaaam

2011-09-05 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback