Aktiverad

Inledde dagen med en promenad med barnen och deras farmor.
Solen gassade och vi hade det allmänt bra!



Vi stannade på en lekplats och vissa åkte rutchkana som om det inte
fanns någon morgondag.



Jag hann också med att förstöra för någon ungdom.
StorA hittade en PET-flaska i skogen. De hade genomskinligt innehåll,
som dock inte var vatten. Innehållet hälldes således ut av undertecknad,
och någon kommer bli besviken konstaterar jag nöjt.
























Dagen fortsatte med en träff med "tjejgänget", respektive och barn ute
på Nimbys värld. Som tur var har man vänner som ställer upp och jagar LillA
åt en. Det unge herrn vägrade nämligen sova middag idag så han vågade
nog inte sitta still av rädsla för att somna.

Nu ska jag svimma i soffan!

Ha en bra kväll!

PS: Texten hamnar konstigt, men jag har ingen aning om varför....DS


Kommentarer
Postat av: Läna

Jag ska också snart svimma i densamma...

Bara barnen somnar...

:)



Postat av: Malin B

Det kan ha varit någon äldre människa du "verkade för nykterheten" för också... Jag gillar när Emil gjorde det i Katthult så självklart hejjar jag på dej också.

2012-04-28 @ 20:31:01
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Annika

va bra att du hällde ut det som "inte var vatten", det skulle jag också ha gjort! Ha en fortsatt bra helg och hoppas värken gett med sig. Kram.

2012-04-28 @ 20:58:10
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback