När en dörr stängs öppnas ett fönster. Visst?

Det är en trött Frida som skriver idag.
Just nu har jag inte så mycket inspiration.

Jag fick i början av vecka att mitt vikariat (på drömjobbet)
skulle komma att avslutas då ordinarie anställd återgår i tjänst.
Någon dag efter fick jag ett slutdatum så fram till sista maj är jag i tjänst.

Jag trodde att det skulle lösa sig för mig denna gång.
Äntligen kändes det som om det fick min väg.

Igår la magen av. Jag tror det var av all anspänning.
Idag har jag mått bra, och jobbat som vanligt.

Jag antar att det finns en mening med det här också,
och det kommer att lösa sig på nåt sätt.

I helgen vankas för många trevligheter för att jag ska gå
omkring och deppa. Sång med kören, titta på fotboll, och
viktigast av allt är att LillA fyller två år.

Jag önskar dig en fin helg!





Frida


Kommentarer
Postat av: AnnaA

Kära Frida. Du ska se att det kommer att ordna sig för dig! Hoppas ni får en fin helg hela familjen. Många kramar!

Postat av: Cissi

Klart det löser sig.. du ska se!!



Stort grattis till LillA!!! Tiden går så fort!! :)



Ha en underbar helg, kraaaaam :)

2012-04-20 @ 21:02:08
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Annika

Du ska se att det kommer ordna sig. Jag tror som du skriver: när en dörr stängs så öppnas ett fönster, eller varför inte en ny och ännu bättre dörr? Hoppas du får en fin helg! Kram! Grattis till LillA.

2012-04-20 @ 21:41:40
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Inget ont än att det har något gott med sig, säger de kloka. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det är DIN tur på jobbfronten på något vis NU, NU, NU!

Rätt vad det är dyker det upp ett bananskal som man bara gliiiider in på - på rätt väg alltså!

Jag hejjar på dej Frida!



Grattis till LillA!!! Jag vill minnas att jag minns hur du resonerade om vad den lille sötnosen skulle få heta här i bloggvärlden. Milda Matilda vad tiden går, inte konstigt att det dyker upp en massa grått i min kalufs. ;)

2012-04-20 @ 21:58:07
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tråkigt Frida! Jag hoppas verkligen att det dyker upp något nytt! Kram från Umeå

2012-04-21 @ 08:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback